fbpx

Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK – ÁSZF

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az amordelarte.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérem, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni az Amor Del Arte Galéria és Aukciósház Kft. által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásokat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

  1. Üzemeltetői adatok:
  • Cégnév: AMOR DEL ARTE GALÉRIA ÉS AUKCIÓSHÁZ KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG
  • Székhely/ Postacím: 9400 SOPRON, ERZSÉBET UTCA 6. I/1.
  • Adószám: 26300788-2-08
  • Cégjegyzék szám: Cg. 08-08-029898, Kibocsájtó cégbíróság: Győri Törvényszék
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: amordelartegaleria@gmail.com, info@amordelarte.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 20/2391066
  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: Folyamatban
  • Számlaszám: 11737083-24678722
  • Nyilvántartásba vevő hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben, a továbbiakban: üzemeltető.

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Az Aktuális kínálat menüpontban elérhető termékek.

Minden termék, mely az Aktuális kínálat menüpontban található, és a hozzátartozó fotók az üzemeltető kizárólagos jogát képezik. Annak másolása, terjesztése, jogosulatlan felhasználása törvénybe ütközik.

  1. Vásárlási információk

A megjelenített termékek kizárólag az Amor Del Arte Galéria és Aukciósház Kft weboldalán  keresztül, az info@amordelarte.hu e-mail címen ,illetve személyesen  vásárolhatók meg (cím). e-mailben történő vásárlás esetén futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozó árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Házhoz szállítás díjszabása menüpont alatt. A házhoz szállítás kizárólag értékbiztosítással vehető igénybe.

A weboldalon az Aktuális kínálat menüpontban böngészhet a Megvásárolható termékek között. A Megvásárolható termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, egyéb lényeges (művész neve, mű címe, hordozó anyaga) tulajdonságait. A termékleírások csak a termék lényeges tulajdonságait tartalmazzák, az árakról és bővebb információért (részletes termékleírás) kérem, vegye fel a kapcsolatot az üzemeltetővel a megadott elérhetőségek valamelyikén. A termékekről készült fotók tájékoztató jellegűek, ezekért üzemeltető felelősséget nem vállal, a termékek személyesen megtekinthetők Sopronban előre egyeztetett időpontban, továbbá az esetleges elírásokért sem vállal felelősséget üzemeltető.

A vásárlás menete

Vásárlás előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációról szóló tájékoztatást a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált felhasználó, de elfelejtette jelszavát, e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot. Belépését a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely utóbbi segítségével elhagyhatja a weboldalt.

A vásárlás elektronikus levél formájában történik. (A vásárolni kívánt termékről vásárlás előtt minden esetben tájékozódhat elektronikus levél formájában, amelyben bármennyit kérdezhet a termékkel kapcsolatban.) A megvásárolni kívánt termékről (tárgyként feltüntetve, hogy VÁSÁRLÁS), kérem küldjön egy elektronikus levelet az info@amordelarte.hu e-mail címre. Minden termék esetén az időrendben elsőként beérkezett vásárlási szándékot veszi figyelembe az üzemeltető. Amennyiben a vásárlási szándékát megerősíti (az elküldött „VÁSÁRLÁS” elektronikus levél maga a vásárlási szándék, vagyis maga a szerződés létrejötte, melyben a felhasználó az adott ajánlatot elfogadja) a felhasználó, úgy üzemeltető az Aktuális kínálat menüpontban a termék leírásánál feltünteti, hogy jelenleg értékesítés alatt van a termék. A pontos vételárról (az árak tartalmazzák az áfa-t, és az egyéb költségek is feltüntetésre kerülnek, csomagolási díj, postaköltség vagy fuvardíj) és az átutalás adatairól, illetve a személyes átvétel lehetőségéről egy véglegesítő e-mailt küld az üzemeltető. Amennyiben nem kap ilyen levelet, kérjük, vegye fel a céggel a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

A vételár kiegyenlítésére 5 munkanap áll rendelkezésére a felhasználónak az üzemeltető véglegesítő e-mailjétől számítva. Amennyiben ez nem történik meg, azaz legkésőbb az 5. napon nem kerül az üzemeltető számláján vagy készpénzben megfizetésre a teljes vételár, úgy üzemeltető elállásként értékeli a késedelmet és ismét elérhetővé teszi a terméket.

Minden vásárlás egy egyedi számmal azonosítható, melyet átutalás esetén a közlemény rovatban fel kell tüntetni.

 

  1. Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a felhasználó nevét, nevét, címét, telefonszámát (megadása nem kötelező) és e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges az adatvédelmi tájékoztató, az ÁSZF elfogadása is, és lehetőség van feliratkozni hírlevelünkre is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető a vevő kérelmére törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó – jelszavát felhasználva- e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

  1. A vásárolt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megvásárolt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk (az üzemeltető visszaigazoló e-mailje) az Ön vásárlási szándékát, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámot és azt a számot, amelyre hivatkozni kell az átutalás közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a cég bankszámláján, csak ezt követően lesz átadva a futárszolgálatnak a termék (a bankszámlaszámot az üzemeltetői adatok között találja meg), illetve ezt követően van lehetőség a termék átvételére személyesen az üzemeltető telephelyén.
  • Személyesen történő teljesítés: ez esetben Ön az üzemeltető telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben.

A fizetendő végösszeg a vásárlás összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a vásárlóra terheli az üzemeltető, újraküldését kizárólag a csomag szállítási, visszaszállítási és az újraküldési díjának előre történő kiegyenlítése esetén áll módjában ismételten elindítani. Ha a megvásárolt terméket hosszabb ideig (30 napon túl) az üzemeltetőnek kell tárolni, akkor ezért a vételár 10 %-át számítja fel mindösszesen.

Házhoz szállítás díjszabása értékbiztosítással

A vásárlási szándék megerősítése után a terméket csomagoljuk, és a véglegesítő e-mailben a pontos szállítási költséget feltüntetjük, melyet a felhasználó a szállítási költséggel növelt vételár kiegyenlítésével elfogad. A szállítás minden esetben az MPL futárszolgálattal történik.

  1. Szállítási határidő

A pénzügyi teljesítést követő 2 munkanapon belül megrendelésre kerül a futárszolgálat.

  1. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében, a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megvásárolt, sértetlen (a vásárlás pillanatának megfelelő állapotban) terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

A vásárlás után kifogásnak helye van, ha a tárgy hamis, bár eredetinek volt feltüntetve. Ennek menete, hogy a vevő írásban, a tárgy származásával, vagy eredetiségével kapcsolatban felmerült első kételyétől számított 3 hónapon belül, de legkésőbb a vásárlás napjától számított 5 éven belül kifogással élhet. Üzemeltető ebben az esetben a vételárat teljes mértékben visszatéríti a vevő részére, ha arról egy független igazságügyi szakértő hitelt érdemlően megállapítja, hogy nem eredeti.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

  1. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra a megadott határidőben érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.

E-mail: info@amordelarte.hu

Levelezési cím: 9400 Sopron, Erzsébet utca 6. I/1.

 

Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők, továbbá Békéltető Testület eljárásának kezdeményezésével. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

Levelezési cím: 9002 Győr, Pf.: 311.

Ügyfélszolgálat címe: 9022 Győr, Türr István u. 1.

Telefonszám: 06-96-329-244 E-mail: fogyved_nydf_gyor@nfh.hu

 

Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218

  1. Adatkezelés

Az üzemeltető a weboldal használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges, illetve ha jogszabályi előírás vagy hatósági kötelezés miatt az üzemeltetőre nézve az kötelező.

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. Az egyes informatikai rendszerek által, a weboldalon leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A weboldal böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A vásárlással kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, az üzemeltető adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

  1. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

A vásárlási szándék elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak, továbbá a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény rendelkezési irányadóak.

Az üzemeltetőre vonatkozó magatartási kódex elérhető és megismerhető a Magyar Műkereskedők és Galériák Országos Szövetségének honlapján található Etikai kódexből:

https://www.mukereskedok.hu/oldalak/6/etikai-kodex

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje:

Sopron, 2019.07.22.

Call Now Button